Saturday, September 18, 2010

Pakej Software Newbie


Saudara Bearnerd baru sahaje menyiapkan satu lagi produk yang dapat memudahkan kerja-kerja membina sistem minisite yang mudah tetapi profesional.Produk ini dinamakan sebagai Pakej Software Newbie dan terdiri daripada 4 perisian iaitu Sales Letter Creator, Landing Page Creator, Order Form Creator, dan Contact Form Creator.




Biar saya terangkan secara ringkas satu persatu bagaimana 4 perisian ini dapat membantu anda.


Perisian 1: Sales Letter Creator

Membantu anda membina sales letter dan layout minisite dengan mudah dengan hanya beberapa klik sahaja. Perisian ini dibina berdasarkan format sales letter yang sudah pasti mampu menarik pelawat menjadi pembeli produk anda. Setiap ruangan amat mudah diisi dan tersusun rapi bagi memudahkan anda membina sales letter bagi produk anda.

Perisian 2: Landing Page Creator

Perisian ini akan membantu anda membina sebuah landing page yang simple untuk digunakan dalam promosi produk affiliate atau produk Pay Per Lead anda bagi tujuan mengumpul senarai email.

Perisian 3: Order Form Creator

Perisian ini akan membantu anda menghasilkan borang order dengan pantas. Apa yang anda perlu lakukan cuma isi konfigurasi borang order dan klik Generate.

Perisian 4: Contact Form Creator

Perisian ini akan menghasilkan borang contact untuk anda gunakan dalam website anda. Apa yang perlu anda lakukan cuma isikan konfigurasi borang contact dan klik Generate untuk menghasilkan borang tersebut.

Mengapa Harus Dapatkan Pakej Software Newbie?




  • Meningkatkan produktiviti anda. Saya sendiri menggunakan perisian ini jika ingin mempromosikan produk affiliate melalui landing page. Kenapa? Sebab perisian Sales Letter Creator amat cepat menghasilkan template html. Saya jimat masa dan tenaga!
  • Sistem minisite yang lengkap. Dengan adanya perisian untuk membina template minisite, borang contact, borang order, dan landing page, anda boleh terus mula dan siapkan minisite jualan anda.
  • Disertakan dengan video tutorial. Saya sertakan video tutorial untuk membantu meningkatkan kefahaman anda tentang cara menggunakan perisian ini.
  • Tidak perlu di ‘install’. Jika anda menggunakan sistem operasi Windows XP, Windows Vista, dan Windows 7, anda boleh gunakan perisian ini tanpa perlu ‘install’.
  • Support penggunaan perisian. Saya akan bantu anda memahami penggunaan perisian ini sama ada melalui support email atau YM/Skype.
Perisian-perisian dalam Pakej Software Newbie akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Dan paling penting ialah fungsi-fungsi dalam perisian ini sentiasa ditambah bagi “memperhebatkan” lagi kegunaan perisian ini. Harapan saya ialah agar perisian-perisian ini akan jadi tool penting yang mampu membantu sesiapa pun menyiapkan minisite dengan mudah.



Dapatkan Rebet Tunai bagi setiap pembelian Ebook 

No comments:

Related Posts with Thumbnails