Thursday, August 4, 2011

Review FbAdsMania

Facebook Ads Mania oleh Ammar Zahar ini membongkarkan Teknik Sebenar untuk buat duit hanya dengan menggunakan Facebook sahaja. Facebook Ads Mania menunjukkan asas-asas yang diperlukan didalam pemasaran Facebook dari segi bagaimana membina kredibiliti, meningkatkan kepercayaan prospek/ orang, strategi berniaga dan tips yang beliau gunakan sendiri untuk berniaga dan semua ini dilakukan hanya menggunakan Facebook sahaja.


Sedikit review mengenai produk beliau ini.

Modul 1 - Strategi Berniaga Facebook
Dalam modul ini saya tunjukkan asas-asas pemasaran facebook yang anda perlu tahu antaranya..
  1. Bagaimana membina kredibiliti dengan facebook
  2. Bagaimana meningkatkan kepercayaan orang di facebook
  3. Strategi berniaga menggunakan facebook
  4. Tips-tips yang saya gunakan untuk berniaga di facebook
Saya tahu sebelum anda memulakan langkah buat duit di facebook, anda perlu tahu strategi berniaga di facebook kerana ianya tak sama seperti strategi anda membuka akaun facebook macam tu je..

Modul 2 - Bagaimana Menggunakan Facebook Untuk Maksimumkan Pendapatan
Kali ni saya tunjukkan anda lebih dalam lagi tentang cara bagaimana anda boleh gunakan facebook untuk memaksimumkan pendapatan anda..
Sebelum ni mungkin anda pernah dengar profile, page, group, event, inbox, chat, dan macam-macam lagi..
Tapi.. Pernah tak anda tahu cara ‘buat duit disebalik’ semua feature ini? Macam mana cara nak buat duit melalui feature ini?
  1. Saya tunjukkan bagaimana anda boleh menggunakan profile 100% untuk buat duit. Teknik 100% PERCUMA
  2. Bagaimana menjual produk melalui profile facebook dan jana RM 5000 secara part time.
  3. Bagaimana menggunakan facebook pages untuk perniagaan anda
  4. Strategi memeriahkan page anda. Ingat, semakin meriah page anda, semakin mudah anda dapat LIKE percuma.
  5. Rahsia mengumpul email menggunakan facebook page.
  6. Teknik belakang tabir menjana pendapatan menggunakan facebook group dan facebook event.
  7. Rahsia besar saya dibongkarkan bagaimana saya buat duit melalui facebook chat dan facebook inbox. Ini cara faveret saya untuk dapatkan jualan besar beribu ringgit.
  8. dan banyak lagi!
Boleh katakan yang dalam modul 2 ni memang saya betul-betul all out! Saya berikan anda penerangan paling jelas berdasarkan apa yang saya tahu dan saya gunakan..

Modul 3 - Facebook Page Makeover
Walaupun saya juga menggunakan facebook profile untuk buat duit melalui facebook, saya kini turut menggunakan facebook page untuk meluaskan lagi promosi. malah, dengan facebook page, anda akan nampak lebih serius..
Saya boleh katakan, setiap kali projek saya yang terbaru dalam niche selain IM ni, saya akan gunakan facebook page.. Pasti..
Jadi, kali ni saya turunkan semua ilmu saya mengenai facebook page..
  1. Bagaimana membuat page dan melakukan makeover terhadap page
  2. Rahsia saya merekabentuk profile picture professional dalam masa 18 minit!
  3. Teknik membina welcome tab sebagai landing page yang power, berkesan dan meningkatkan jumlah LIKE dengan pantas!
  4. Saya tunjukkan 2 cara mudah untuk memasukkan tab supaya page anda kelihatan professionaldan menarik
  5. dan beberapa lagi rahsia page saya yang hanya didedahkan kepada anda..
Pembinaan page sebenarnya sangat penting untuk anda gunakan semasa anda nak guna Facebook Ads..
Kalau anda gunakan facebook ads tapi landing page di facebook page anda tak power, maka rugi lah masa dan duit anda yang telah dilaburkan untuk facebook ads..

Modul 4 - Rahsia Facebook Ads
Facebook ads berikan saya trafik segera, jumlah LIKE segera, dan juga sudah tentu pendapatan yang lebih pantas berbanding teknik trafik lain..
Dengan teknik facebook ads saya, saya boleh dapatkan purata 100 LIKE sehari..

Walaupun menggunakan teknik berbayar, anda masih lagi boleh menggunakan kad kredit..
Ini jugalah sebab mengapa saya jadikan Facebook Ads sebagai sumber trafik no.1 saya. Dapatkan jualan terlebih dahulu, dan bayar iklan kemudian (selepas dapat untung) ;)
Dalam modul ini saya dedahkan..
  1. Penerangan jelas untuk setiap fungsi yang ada dalam facebook ads
  2. Bagaimana saya mendapatkan kos yang paling murah iaitu CPC murah, tapi mendapat jumlah klik yang banyak iaitu CTR..
  3. Sessi ads kritik yang mana saya tunjukkan anda contoh berpuluh ads dan saya berikan anda komen supaya anda ‘clear’ untuk buat ads yang terbaik
  4. Saya tunjukkan bagaimana nak tentukan budget, dan juga targetting supaya anda dapat meminimumkan kos anda sebanyak mungkin dan meningkatkan jumlah ads anda keluar.
  5. Jom bina kempen anda yang pertama! - dalam video ni saya tunjukkan anda ibarat saya berada disebelah anda dimana saya buat ads dari mula..
  6. Case study kempen ads saya juga saya dedahkan. Anda boleh lihat bagaimana kempen saya sebenar didepan mata anda. (Saya tak pernah dedahkan kempen saya kepada sesiapa pun sebelum ni)
  7. Teknik penulisan ads.. Bagaimana teknik menulis iklan yang betul supaya menarik minat orang untuk melihat iklan anda dan sekaligus klik pada iklan anda!
  8. Tips-tips facebook ads yang saya rahsiakan selama ini!
Segalanya yang saya tahu tentang facebook ads, saya tunjukkan dalam video ini.. Siri video dalam modul ini adalah berbentuk tutorial praktikal dimana kita buat bersama-sama..

MODUL BONUS: Dapatkan Like Percuma
Bukan saja saya guide anda untuk mempromosikan page anda dengan menggunakan facebook ads sahaja, malah saya turut kongsikan strategi-strategi saya dalam mendapatkan fans secara percuma.
Pernah sekali tu, saya guna salah satu daripada teknik ni, boleh berikan saya hampir 100 fans dalam masa beberapa jam sahaja.
Yang paling penting, semua strategi yang saya tunjukkan ni tidak memerlukan sebarang kos dan ianya mudah dibuat oleh sesiapa saja tak kira untuk orang baru ataupun yang dah lama.
Anda dah lihat?
Kesemuanya ada kira-kira 5 modul yang saya kongsikan dalam Facebook Ads Mania kali ni..
Banyak tak?
Saya turunkan semua ilmu saya berkaitan pemasaran facebook kerana saya ingin lihat anda berjaya. Saya ingin lihat lebih ramai orang boleh buat duit dengan mudah dan cepat..
Tak ada masalah ‘mana nak promosi’ lagi..
Tak ada masalah ‘tak tau buat laman web lagi’...
Tak ada masalah ‘tak cukup masa’ lagi’....
Yang penting anda hanya perlu ada akaun facebook dan tahu cara macam mana nak gunakannyauntuk cari duit..
Berapa banyak anda boleh dapat selepas belajar teknik saya ni?
The sky is the limit’..
Yang aling penting, sebaik saja anda tamat menonton semua video yang saya sediakan ni, sehari selepas tu anda boleh terus bermula..
Tak perlu nak tunggu lama-lama.. Saya nak anda cepat dapat duit..
Kalau anda belum pernah hasilkan jualan pertama anda, saya nak anda cepat-cepat hasilkan jualan pertama anda.. Saya akan rasa gembira :)
Saya jamin selepas menonton video-video dalam Facebook Ads Mania, anda boleh terus bermula untuk buat duit melalui facebook.. Ini jaminan saya..
Lagi cepat lagi bagus!
Ok.. Saya nak beritahu anda berapa banyak yang anda perlu laburkan untuk mendapat ilmu (yang terbukti berkesan) ni?
Pada mulanya iaitu selepas siap saya rakam kesemua siri video untuk facebook ads mania ni, saya letakkan harga RM 397 memandangkan ada 16 video kesemuanya..
Tapi bersempena dengan kemasukan bulan Ramadhan, saya rasa saya nak kurangkan harga produk nisupaya ianya mampu milik oleh semua..
Kerana kalau boleh saya nak ramai orang buat duit sempena nak raya ni..
Saya kurangkan menjadi RM 150.. Ini harga sebenar panduan ini..
Kalau anda kira dengan jumlah video yang saya rakam untuk anda, setiap video hanyalah bernilai RM9.. Terlalu murah..

Ataupun RM 30 untuk setiap modul..

Sangatlah murah jika dibandingkan dengan bayaran tuisyen anak anda yang anda bayar bulan-bulan..Facebook ads mania anda perlu bayar sekali saja pun..



No comments:

Related Posts with Thumbnails