Friday, September 17, 2010

Ebook Split Affiliate

Terdahulu saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raye . Sedang kite sebuk menyambut hari raya nie, saya tercari cara-cara untuk menambah pendapatan pada hari raya  nie..Maklum la duit habis dihari raye nie..Nak tahu ke rahsia nie? Hehe..nak bagi tahu ker tak yer? Saya bagi tahu la, ini satu perkongsian ilmu yang berguna. Ok berbalik pada kisah saya  tadi, teknik yang saya maksudkan ialah teknik SPLIT AFFILIATE . Pernah dengar tak teknik ni? Teknik ni digunakan oleh bro Rahman Basri seorang newbie yang telah berjaya mencipta namanya sebaris dengan otai-otai affiliate yang lain. Ramai yang tertanya-tanya macam mana Bro Rahman dapat mengalahkan otai-otai lain dalam cabaran affiliate. Wow!! Memang hebat, patut le Bro Rahman banyak dapat sale dengan affiliate. Kalau anda nak rasa duit affiliate saya cadangkan anda dapatkan ebook ini. Bagi saya, ebook beliau sangat-sangat berharga kerana pendedahan yang beliau bongkarkan tentang teknik yang beliau gunakan tidak terdapat di tempat lain dan pendedahan beliau yang cukup ikhlas. Jika anda seorang affiliater yang belum merasa duit affiliate ebook beliau sangat sesuai untuk anda. Memang berbaloi beli ebook ni.


Split Affiliate bermaksud affiliate yang dilakukan secara serentak pada masa yang sama dengan produk yang berlainan. Ini merupakan satu penemuan terbaru kerana jika anda biasa dengan pemasaran affililiate sebenarnya agak sukar untuk melakukan affiliate secara serentak kerana boleh mengakibatkan subscriber email anda keliru dan unsubscribe dari anda.

Dalam ebook split affiliate terdapat 3 case study utama mengenai produk yang beliau pasarkan.
  1. Case Study – Jualan Kuasa Fan Page – Komisyen RM700
  2. Case Study – RM20 Ribu Dalam 20 Hari – Komisyen RM1000
  3. Case Study – Mininiaga Team Flarebiz – RM84o
Case Study Kuasa Fan Page
Dalam case study ini beliau menceritakan bagaimana menggunakan TEKNIK SOFT SELLING dalam pemasaran sosial Facebook. Beliau menjelaskan satu persatu langkah dalam pemasaran soft selling dalam Facebook. Beliau juga menerangkan bagaimana menggunakan notes sebagai ganti landing page. Bayangkan tanpa web dan hosting beliau menggunakan split pada Facebook semata-mata dan mendatangkan hasil. Berminat?
Case Study RM20 Ribu Dalam 20 Hari
Dalam case study produk Suthan M ini beliau menerangkan bagaimana beliau membuat teknik mengasingkan subscriber sedia ada dahulu dengan membina autoresponder campaign baru dan langkah follow-up yang teliti. Dalam Split Affiliate beliau memberi bimbingan yang jelas satu persatu bagaimana menjual produk yang mahal RM397 pada list yang sedia ada. Wow, memang bagus kalau tahu kan.
Case Study Mininiaga
Mininiaga satu produk yang kualiti dan fokus pada sistem penjualan online dari Team Flarebiz. Dalam case study Mininiaga ini saudara Rahman juga menjelaskan satu persatu terutamanya TEKNIK MENUlIS EMEL dengan cepat tanpa susah payah malah menghasilkan hasil RM840 .. Gila agaknya Rahman ini..




Dengan Split Affiliate ini:
  1. Anda didedahkan rahsia Soft-Selling dalam pemasaran sosial seperti Facebook.
  2. Anda dibimbing secara telus dalam membuat promosi dalam Facebook dan Email list.
  3. Anda dibawa bersama beliau melihat satu persatu cara memasarkan 3 produk dalam satu masa dengan resource yang sama.
Antara yang menarik dalam Ebook Split Affiliate ini:
  1. Rahsia menjana pendapatan 3-4 angka sebulan secara online.
  2. Ebook percuma – RAHSIA SOFT SELLING di Facebook.

Dapatkan Rebet Tunai bagi setiap pembelian Ebook Split Affiliate

Klik Sini Untuk Mengtahui Lebih Lanjut

No comments:

Related Posts with Thumbnails