Wednesday, October 19, 2011

Review Pelaburan Silver

Sekarang ni dah mula ada orang sebut-sebut pasal Pelaburan Silver.  Rata-rata di kalangan kita mungkin agak kabur apakah sebenarnya apa itu Pelaburan Silver. Perlu ke beli? Tunggu, biar saya buat sedikit review atau ulasan tentang produk ni. 


Baiklah, secara umumnya, Pelaburan Silver adalah :


Satu pendedahan pelaburan "logam" yang buat pertama kalinya didedahkan di Malaysia. Prestasi 10 tahun harga silver adalah melebihi 1.3 kali ganda kenaikan harga emas iaitu 641% berbanding dengan emas, iaitu 497%
sebab itulah anda perlu baca apa yang saya sampaikan seterusnya


Berdasarkan pemerhatian ringkas saya, saya mendapati produk ini mempunyai ciri-ciri berikut:


1. Ebook iakan menunjukkan kepada anda sebuah kajian kes pelaburan silver. Kajian kes ini merupakan satu pendedahan bagaimana saya jana ‘keuntungan sebanyak 1400%’ dari pelaburan silver.


2. Ebook telah menggunakan strategi ________ dan digabungkan dengan strategi ‘Teknik Tukar Ganda’ yang hanya dipraktikkan oleh beberapa orang pelabur silver sahaja.


3. Anda tidak perlu tambah modal untuk gandakan keuntungan ke atas silver yang disimpan. BERITA BAIK! Strategi yang saya gunakan itu langsung tidak mempunyai risiko. Malah, ianya tidak mempunyai kaitan dengan simpanan di Ar-Rahnu, skim cepat kaya dan network marketing. AMAZING!


.. dan banyak lagi.


Dan apa kaitannya dengan kita? Oklah, straight to the point, antara faedah-faedah yang anda bakal perolehi dengan memiliki produk ini adalah sebagaimana berikut :


1. Ebook ini telah ditulis oleh penulis yang cukup berpengalaman luas dalam bidang pelaburan silver.


2. Maklumat yang terkandung dalam ebook ini dapat membantu dan bakal menjimatkan banyak masa anda dalam membuat pelaburan silver.


3. Maklumat yang terkandung dalam ebook ini telah disusun mengikut keutamaan agar anda dapat mengikut langkah-langkah yang diterangkan satu demi satu.


Kalau anda tanya saya untuk siapakah produk ini, maka saya akan katakan bahawa produk ini sebenarnya sesuai untuk beberapa golongan berikut :


1. Seorang yang ingin membina kekayaan melalui pelaburan silver


2. Seorang yang percaya silver berpotensi lebih besar daripada emas


3. Seorang yang serik dengan penipuan kebanyakan program pelaburan


.. dan ramai lagi.


Kesimpulan saya tentang produk ini  :


1. Pelaburan silver mampu memberikan pulangan yang lumayan. Ini kerana peratus kenaikan harga silver tahun 2010 sahaja adalah 80 peratus. Sejak 5 tahun lepas pula harga silver secara purata meningkat purata 88.7% Ini adalah kenaikan yang amat besar dan mampu membuat pelabur silver tersenyum lebar.


2. Kekuatan dan Keunikan pakej ini adalah walaupun dengan pembacaan kita akan dapat memahami cara bagaimana hendak memiliki, mengenalpasti silver yang terbaik. Cara untuk mengenalpasti waktu yang terbaik dalam pembelian agar kita tidak terikut dengan aturan semasa. Kita juga dapat secara visual dalam mempelajari teknik bagaimana mengira premium, harga spot, dan sebagainya yang telah diajar oleh Tuan Ikram Adi.


3. Kelebihannya saya dapat ialah mempelajari teknik untuk melabur silver dan juga cara untuk membeli silver dengan harga yang sepatutnya dan bukan membeli yang bukan-bukan.


Semoga artikel ini membantu memberikan sedikit info sedikit sebanyak kepada anda tentang produk Pelaburan Silver sebelum anda mengeluarkan wang membuat mendapatkan produk tersebut.

No comments:

Related Posts with Thumbnails